Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

PANTHENOL EXTRA Day Cream - Face Cleansing Gel Review

Γεια σας κορίτσια!!!

Σήμερα αποφάσισα πως ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για δύο προϊόντα από την εταιρία Panthenol!!
Τα προϊόντα αυτά λοιπόν είναι η ενυδατική κρέμα ημέρας και το gel καθαρισμού προσώπου, τα οποία σας τα είχα δείξει σ΄ένα παλιότερο haul..
Tα προϊόντα αυτά τα χρησιμοποιώ καθημερινά εδώ και πολύ καιρό και θέλω να μοιραστώ τις απόψεις μου μαζί σας..




Θα ξεκινήσω πρώτα με το gel καθαρισμού. Το συγκεκριμένο gel δεν περιέχει Parabens και σαπούνι και είναι εμπλουτισμένο με Πανθενόλη, Αλλαντοϊνη και Χαμομήλι!!
Αρχικά θα μιλήσω για την μυρωδιά του που ήταν και το πρώτο πράγμα που παρατήρησα όταν ήρθα σε επαφή με το προϊόν αυτό. Μυρίζει υπέροχα!! Ανοίγω συνεχώς το καπάκι και το μυρίζω!! Ευχάριστη πουδρένια μυρωδιά!! Ας πάμε όμως και στην πράξη. Η δουλειά που κάνει το gel αυτό είναι πολύ καλή. Αφαιρεί πολύ καλά τους ρύπους και το μακιγιαζ. Δεν ερέθισε καθόλου το δέρμα μου!! Σαν καθαριστικό προσώπου είναι πολύ καλό.
Όσον αφορά τον τύπο επιδερμίδας θεωρώ ότι το συγκεκριμένο gel απευθύνεται κυρίως σε λιπαρά και μεικτά δέρματα! Όσες έχετε πρόβλημα με τη λιπαρότητα θα το λατρέψετε! Εγώ τον τελευταίο καιρό - δεν ξέρω τι έγινε- αλλά δεν εμφανίζω λιπαρότητα. Ίσως λόγω του χειμώνα. Μετά τη χρήση του ένοιωθα να τραβάει αρκετά το πρόσωπο μου. Θεωρώ λοιπόν πως δεν θα βολέψει τις ξηρές επιδερμίδες!
Κάτι τελευταίο που θέλω να αναφέρω είναι η τιμή του. Είναι περίπου στα 4-7€. θεωρώ πως για ένα προϊόν 150ml, με μία προσεγμένη σύσταση η τιμή του είναι προσιτή.
Το προϊόν αυτό με ικανοποίησε ιδιαίτερα..Το έχω χρησιμοποιήσει σχεδόν όλο και θα το ξανά αγοράσω στο μέλλον.

Στη συνέχεια θα πάω στο δεύτερο προϊόν που είναι η ενυδατική κρέμα ημέρας της Panthenol με Υαλουρονικό Οξύ, Πανθενόλη και Βιταμίνη Ε, χωρίς Parabens.
Η μυρωδιά της μου άρεσε πολύ. Δεν τη θεωρώ αποπνικτική. Θα έλεγα ότι είναι ίδια με του gel αλλά αρκετά πιο ήπια! Δεν έχει λεπτόρευστη υφή!!


Θεωρώ πως η δουλειά που κάνει στο δέρμα είναι απλά φοβερή! Προσφέρει ενυδάτωση και λάμψη. Τη συγκεκριμένη τη χρησιμοποιώ κάθε πρωί. Το βράδυ χρησιμοποιώ ακόμη πιο πλούσιες κρέμες για ακόμη μεγαλύτερη ενυδάτωση. Η συγκεκριμένη απορροφάται από το δέρμα μου αρκετά καλά και γρήγορα κι έτσι στη συνέχεια δεν έχω κανένα πρόβλημα με το μακιγιάζ μου. Θεωρώ ότι θα καθίσει καλύτερα σε ξηρές, κανονικές και μεικτές επιδερμίδες. Κάτι πολύ θετικό για μένα είναι ότι έχει και δείκτη προστασίας 15. Η τιμή μιας τέτοιας κρέμας θεωρώ ότι είναι καταπληκτική! Τα 50ml μπορείτε να τα βρείτε από 5€ και άνω. Με εντυπωσίασε πολύ αυτή η κρέμα και εννοείται θα την ξανά πάρω!!


Και τα δυο προϊόντα θεωρώ πως είναι πολύ καλά και σίγουρα σε μένα λειτούργησαν χωρίς κανένα πρόβλημα. Λίγο περισσότερο ξεχώρισα την κρέμα ημέρας κι αυτό γιατί άφηνε πολύ ωραία αίσθηση στο δέρμα μου ενώ ταυτόχρονα το έκανε πιο λαμπερό και χωρίς κοκκινίλες.

Αυτή λοιπόν ήταν η άποψή μου και περιμένω να ακούσω και τη δική σας!! Τα έχετε δοκιμάσει??

Φιλάκια.. 

Σχόλια

  1. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από αυτήν την εταιρία, αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα!Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα προϊόντα της έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής ήταν όλα πολύ καλά!! Φιλάκια πολλά!! <3

      Διαγραφή
  2. Δοκίμασα το gel ενα ΣΚ που ειχα πάει να μείνω στην αδερφή μου στην Πάτρα και δεν ειχα πάρει μαζι μου καθαριστικά. Επειδή έχω μεικτό δέρμα δεν είδα να ξεραίνει η να τραβάει το πρόσωπο μου. Γενικά, μου άρεσε και η τιμή του ειναι πολυ καλή. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω το καλοκαίρι που είμαι πιο λιπαρή θα μου είναι μια χαρά! Πάντως είναι πολύ καλό και η τιμή του υπέροχη!! Φιλάκια πολλάαα!! <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ohh la la! Unboxing - ofarmakopoiosmou.gr

Γεια σας!! Τί κάνετε; Πώς τα περνάτε; Με καλοκαιρινή διάθεση πλέον είμαι και πάλι εδώ για να μοιραστώ μαζί σας ένα νέο προϊόν που έφτασε στα χέρια μου! Σήμερα θα δούμε ένα προϊόν που έλαβα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο   ofarmakopoiosmou.gr  το οποίο φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον. Το προϊόν αυτό είναι το  Synchroline Synchrovit C  το οποίο θα βρεις   εδώ  . Το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένας συμπυκνωμένος αντιγηραντικός ορός με βιταμίνη C, SOD  & Zinc. Υπόσχεται αντιρυτιδική προστασία και συνίσταται για ηλικίες 35 ετών και άνω ( Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όμως κι από μικρότερες ηλικίες ανάλογα με τις ανάγκες σας). Ο ορός αυτός υπόσχεται ότι σε  μόλις 30 ημέρες θεραπείας  καθημερινής βάσεως ελέγχει τη χρονογήρανση και φωτογήρανση, μειώνει τις ρυτίδες καθώς και τις γραμμές έκφρασης. Ακόμη βελτιώνει την υφή και τον τόνο του δέρματος ενώ παράλληλα του χαρίζει ενυδάτωση.  Η χρήση που συνίσταται είναι 1-2 φορές την ημέρα ανάλογα με το βαθμό της φωτογήρανσης. Η κάθε συσκευασ

I Love Nude – Essence – Review

Γεια σας!! Τι κάνετε? Το σημερινό post είναι αφιερωμένο σε μία αγαπημένη εταιρεία πολλών από εμάς, την Essence και ειδικότερα στη σειρά « I love nude » που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Από τη συγκεκριμένη σειρά δοκίμασα τέσσερα προϊόντα μέσα από το b ( v ) loggers challenge που έκανε η Εύα από το http://fabandglowing.blogspot.gr/ H Εύα λοιπόν μέσα από το b ( v ) loggers challenge δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσουμε προϊόντα που μόλις έχουν κυκλοφορήσει και να πούμε την άποψή μας. Έτσι λοιπόν είχα κι εγώ την ευκαιρία να δοκιμάσω μερικά προϊόντα της νέας αυτής σειράς!! Όπως είναι φανερό κι από το όνομα της νέα σειράς ( I love nude ) , η Essence δημιούργησε μία συλλογή με ποικιλία nude αποχρώσεων. Εγώ είμαι κορίτσι του nude ! Το προτιμώ στις περισσότερες περιπτώσεις. Γενικώς θεωρώ τα χρώματα αυτά σταθερή αξία!! Τα 4 nude προϊόντα που δοκίμασα είναι τα εξής: 1.      Essence XXXL nude lip gloss 06 Soft Almond 2.     Essence I love trends 03 I ‘m lost in y

Unboxing/Review - ofarmakopoiosmou.gr

Γεια σας!!  Στο σημερινό post  θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα που έλαβα και δοκίμασα από το ηλεκτρονικό φαρμακειο  ofarmakopoiosmou.gr  για το οποίο σας είχα μιλήσει σε προηγούμενο post! (δες  εδώ )  Τα προϊόντα λοιπόν για τα οποία θα σας μιλήσω είναι η κρέμα προσώπου από Bepanthol καθώς και το νεράκι micellar απο Cleria .  H κρέμα προσώπου της Bepanthol εμπεριέχει προβιταμίνη B5 και άλλα θρεπτικά συστατικά. Υπόσχεται ότι αναπλάθει και ενυδατώνει την επιδερμίδα του προσώπου ενώ δεν αφήνει λιπαρότητα! Η αποψή μου για τη συγκεκριμένη κρέμα είναι αρκετά καλή. Ταίριαξε αρκετά στο δέρμα μου και ως βάση για το μακιγιαζ μου. Είναι μια ελαφριά κρέμα που ενυδατώνει το δέρμα και το κάνει πιο λαμπερό. Θεωρώ λοιπόν πως οι ξηρές ειδικά επδερμίδες θα τη λατρέψουν.  Το επόμενο προϊόν που δοκίμασα είναι το νερό micellair από τη σειρά cleria της Pharmasept.. Ένα νεράκι που αφαιρει τους ρύπους και το μακιγιαζ ενώ παράλληλα αφήνει μια πολύ ωραία αίσθηση στο δέρμα χωρίς ν